Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Објавено 12 септември 2012, 08:00, во Македонија
Share |
Print page

ФЕЉТОН: Од добри до одлични

ФЕЉТОН: Од добри до одлични
Наскоро нов фељтон во Капитал:



Во соработка со издавачката куќа Икона, Капитал ќе ви ја претстави книгата “Лидерство – моќни потези“, издадена во 2006 година од американскиот неделник Businesweek. Прочитајте како најуспешните бизнис лидери на планетава менаџираа со најголемите светски компании, преку извадоци од интервјуа и профили што тимот на Бизнисвик ги направил во текот на неколку години. Со помош на Икона и Капитал Медиа Гроуп влезете и вие во светот на извонредните визионери, управувачи и мотивирачи!

Почитувани читатели, Капитал Медиа Гроуп ви го претставува апсолутниот светски бестселер на Џим Колинс, “Од добри до одлични“ (Good to great), во издание на Publisher од Скопје.

Со својот истражувачки тим, Колинс подредил список од речиси 1500 глобални компании, во потрага по оние што покажале изклучителни резултати со текот на времето. Конечно списокот го свел на 11, меѓу кои Кимберли Кларк, Филип Морис, Жилет – откривајќи ги нивните заеднички карактеристики за корпоративен успех.

Прочитајте зошто некои компании се вивнуваат до врвот, а други не.

Книгата “Од добри до одлични“, во издание на Publisher, може да ја купите во книжарница Три, во ГТЦ, Скопје.

 

[53] Споредбени компании со неодржлив пораст (14 септември 2012 година)
[52] Движењето на споредбените компании во маѓепсаниот круг на неуспехот (1) (13 септември 2012 година)
[51] Зошто тежнееме кон одлични резултати? (12 септември 2012 година)
[50] Трчаj најдобро на крајот на трката (11 септември 2012 година)
[49] Трансформацијата на Боинг (10 септември 2012 година)
[48] Концептуалните врски меѓу „Од добри до одлични“ и „Направено да трае“ (07септември 2012 година)
[47] Суштински вредности за траен успех (06 септември 2012 година)
[46] Како Волмарт и Хјулит-Пакард станаа одлични компании? (05 септември 2012 година)
[45] Прво одлични резултати, а потоа компанија која му пркоси на времето (04 септември 2012 година)
[44] Доследноста дава максимални резултати (03 септември 2012 година)
[43] Маѓепсан круг (31 август 2012 година)
[42] Пробивот не е резултат на поволни околности, туку на работа (30 август 2012 година)
[41] Нема волшебен момент во процесот на трансформацијата (29 август 2012 година)
[40] Акумулација и пробив (24 август 2012 година)
[39] Лоши резултати само од лошо управување! (23 август 2012 година)
[38] Технолошка клопка (22 август 2012 година)
[37] Што ги направи одлични? (21 август 2012 година)
[36] Дадовте ли заклетва за електропионер? (17 август 2012 година)
[35] Подгответе се за големата интернет-трка (16 август 2012 година)
[34] „Ние“ наспроти „Нив“ (27 јули 2012 година)
[33] Не е предизвик да се создаде, туку да се одбере можноста (26 јули 2012 година)
[32] Потребна ви е култура, а не тиранија (25 јули 2012 година)
[31] Како да го исчистите своето млеко од трошките и кајмакот? (24 јули 2012 година)
[30] Бирократијата компензира некомпетентност и недостиг од дисциплина (23 јули 2012 година)
[29] Триумфот на разбирањето над фалењето (20 јули 2012 година)
[28] Разбирање на сопствената страст (19 јули 2012 година)
[27] Кој е вашиот економски мотор? (18 јули 2012 година)
[26] Што е тоа во што можете да бидете најдобри во светот? (17 јули 2012 година)
[25] Запознајте се себеси (16 јули 2012 година)
[24] Трите круга (13 јули 2012 година)
[23] Дали вие сте еж или лисица? (12 јули 2012 година)
[22] Парадоксот Стокдејл (11 јули 2012 година)
[21] Задржете ја непоколебливата верба, и покрај суровата реалност (10 јули 2012 година)
[20] Сецирајте ги нештата, но не вперувајте го прстот во никого (09 јули 2012 година)
[19] Креирајте клима во која може да се слушне вистината (06 јули 2012 година)
[18] Држете се за фактите, а не за соништата (05 јули 2012 година)
[17] Успешните ја гледаат вистината вo очи (04 јули 2012 година)
[16] Може ли да се има и одлична компанија и одличен живот? (03 јули 2012 година)
[15] Парадоксот на успехот (02 јули 2012 година)
[14] Како да се биде ригорозен? (29 јуни 2012 година)
[13] Бидете строги, но не и немилосрдни (28 јуни 2012 година)
[12] Најважно е кому му давате плата, а не колку изнесува таа (27 јуни 2012 година)
[11] Чувајте се од концептот „генијалец со илјада помошници“ (26 јуни 2012 година)
[10] Вистинските луѓе (25 јуни 2012 година)
[9] Негување на лидерството на „петтото ниво“ (22 јуни 2012 година)
[8] Прозорец и огледало (21 јуни 2012 година)
[7] Непоколебливо решени... Да го направат тоа што мора да се направи(20 јуни 2012 година)
[6] Маѓепсувачка скромност(19 јуни 2012 година)
[5] Подгответе им го теренот на наследниците (18 јуни 2012 година)
[4] Срамежливиот корпорациски суперхерој(15 јуни 2012 година)
[3] Скромниот лидер со железна одлучност (14 јуни 2012 година)
[2] Универзалната „физика“ на концептот „oд добри до одлични“?
(13 јуни 2012 година)
[1] „Доброто“ е непријател на „одличното“ (12 јуни 2012 година)


КОМЕНТАРИ

Коментирај
  • Sto po odlicnosta?
    Објавено на 15.08.2013, од Viktor D

    Jim Collins e isklucitelno dobar management guru, no ovaa kniga, kako i mnogu drugi koi sto go baraat X faktorot na uspehot, ne ja postignuva svojata cel.

    Ako gi pogledneme firmite koi toj gi kacuva na piedestal (Circuit City, Fannie Mae etc.) denes, prvata (iskrena) reakcija na sekoj racionalen citatel bi bila "Ups" - vo najdobar slucaj, site negovi primeri se prosecni; vo najlos, veke ne postojat.

    Navistina me cudi sto nasite izdavaci izdavaat prevodi od knigi koi se ocigledno zad vremeto (Good to Great prevedena duri vo 2012ta), no mozebi titulata Bestseller e se sto e potrebno.



РЕКЛАМИ


КАПИТАЛ НЕДЕЛНИК

Капитал 783


РЕКЛАМИ

КАПИТАЛ СПЕЦИЈАЛНИ ИЗДАНИЈА

Капитал 000


Капитал изданија

РЕКЛАМИ