Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Објавено 07 јуни 2012, 08:00, во Македонија
Share |
Print page

ФЕЉТОН: Хаотика - Менаџирање и маркетинг во турбулентни времиња

ФЕЉТОН: Хаотика - Менаџирање и маркетинг во турбулентни времиња

Почитувани читатели, дневниот весник Капитал ви ја претставува  Хаотика  едно од најзначајните дела на светскиот маркетинг гуру, Филип Котлер, издадено во мај, 2009 година. Котлер заедно со својот соработник Џон Каслионе ја напиша оваа книга во екот на светската економска криза и постави насоки за тоа како треба да се развиваат бизнисите во “новата економска нормалност“.

Дознајте како  Хаотика  може да ви помогне да ги лоцирате изворите на турбуленцијата во бизнисот; како да подготвите сценарија за одговор на турбулентниот хаос; како да развиете стратегии за долгорочна отпорност кон турбуленции; како да изградите флексибилност во компаниските биланси, буџети и стратегии и уште многу корисни бизнис алатки за водење бизнис во денешниот хаотичен свет!

 

[56] Поставете цел и почнете денес! (11 јуни 2012 година)
[55] Дали постои рецепт да се стане посакувана компанија? (08 јуни 2012 година)
[54] Создадете клиенти–поборници! (07 јуни 2012 година)
[53] Репутација на компанијата (06 јуни 2012 година)
[52] Што сега со мојата фирма? (05 јуни 2012 година)
[51] Постигнување одржливост на деловно претпријатие (04 јуни 2012 година)
[50] Компаниите не треба да прават кратења сè додека не сфатат што се случува со нивните клиенти (31 мај 2012 година)
[49] Оперативни проблеми со кои се соочува одделот за продажба (30 мај 2012 година)
[48] Гуска ипол - денар ипол. Три гуски - три денари (29 мај 2012 година)
[47] Оперативни проблеми со кои се соочува одделот за маркетинг (28 мај 2012 година)
[46] Како да се развие маркетинг-стратегија во криза? (23 мај 2012 година)
[45] Вашите клиенти се менуваат. Менувајте се и вие!  (22 мај 2012 година)
[44] Вообичаени маркетиншки реакции на криза (21 мај 2012 година)
[43] Еластичноста е формула за успех (18 мај 2012 година)
[42] Може ли во криза да се извлече максимумот од вработените? (17 мај 2012 година)
[41] Практични чекори за ефективно купување (16 мај 2012 година)
[40] Дали паметно ги менаџирате купувањата и набавките? (15 мај 2012 година)
[39] Успешните имаат одгoвор на сè! (14 мај 2012 година)
[38] Глобализацијата бара аутсорсинг (11 мај 2012 година)
[37] Зацврстете го моралот кај вработените! (10 мај 2012 година)
[36] Како да менаџирате со IT за време на криза? (09 мај 2012 година)
[35] Манипулирајте со трошоците! (08 мај 2012 година)
[34] Најуспешни се приспособливите (07 мај 2012 година)
[33] Време на финансискиот директор (04 мај 2012 година)
[32] Кодот на Хаотика (03 мај 2012 година)
[31] Скриени шампиони (02 мај 2012 година)
[30] Каде лежи зајакот? (30 април 2012 година)
[29] Како да се биде Мурињо во бизнисот? (27 април 2012 година)
[28] Зошто сценарио за криза? (26 април 2012 година)
[27] Испробајте ја иднината! (25 април 2012 година)
[26] Корпоративни воени игри (24 април 2012 година)
[25] Како требаше да менаџира големата тројка од Детроит? (23 април 2012 година)
[24] Не дозволувајте да бидете изненадени (20 април 2012 година)
[23] Пронајдете го патот низ стратегиските точки на пресврт (19 април 2012 година)
[22] Сценарио за криза - џокер во покер! (18 април 2012 година)
[21] Будност! (17 април 2012 година)
[20] Што ја одржа Банката на Америка? (12 април 2012 година)
[19] Да се изменаџира со сите засегнати страни е вистинска уметност (11 април 2012 година)
[18] Интел, Епл и Жилет го зграпчија моментот (10 април 2012 година)
[17] Добрата стратегија не се води по сметководни правила (09 април 2012 година)
[16] Опасност? Можност? Или двете заедно?! (06 април 2012 година)
[15] Крати, но остани верен на себе си (05 април 2012 година)
[14] Голдман Сакс - ризик наспроти неизвесност (04 април 2012 година)
[13] И директорите знаат да згрешат (03 април 2012 година)
[12] Време е за нова стратегија (02 април 2012 година)
[11] Задржете го добриот глас и во онлајн „чаршијата“ (30 март 2012 година)
[10] Дали сте подготвени за „зелен“ бизнис? (29 март 2012 година)
[9] Државните инвестициски фондови создаваат турбулентност?! (28 март 2012 година)
[8] Хиперконкуренција (27 март 2012 година)
[7] Подемот на другите (26 март 2012 година)
[6] Иновацијата не е доволна. Потребна е стратегија! (23 март 2012 година)
[5] Знаеш ли да работиш во „облаци“? (22 март 2012 година)
[4] Бизнисот во новата нормалност (21 март 2012 година)
[3] Што е пазарна турбуленција? (20 март 2012 година)
[2] Од нормалност во турбуленција (19 март 2012 година)
[1] Се плашите ли од Хаосот? (16 март 2012 година)


КОМЕНТАРИ

Коментирај

РЕКЛАМИ


КАПИТАЛ НЕДЕЛНИК

Капитал 783


РЕКЛАМИ

КАПИТАЛ СПЕЦИЈАЛНИ ИЗДАНИЈА

Капитал 000


Капитал изданија

РЕКЛАМИ