Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Објавено 09 ноември 2011, 13:38, во Фокус
Share |
Print page "КАПИТАЛ" анализа

Осум причини за неконкурентноста на Македонија

Осум причини за неконкурентноста на Македонија

Конкурентноста, поточно неконкурентноста на македонската економија е тема стара колку и државата. Во годината кога Македонија ја одбележува 20-годишнината од независноста, резултати на полето на конкурентноста на економија се очајни. Доказ за тоа се растечкиот трговски дефицит, се поголемиот узвоз, нискиот и скап извоз, но и многуте рангирирања на меѓународните организации на кои e Македонија. “Капитал“ ја нема способноста да предвиди кога овие пречки ќе се надминат, а македонските производи ќе станат многу поконкурентни и барани на странските пазари, но затоа можеме преку нивна детална анализа и давање конкретни предлози и идеи како истите да бидат надминати, да дадеме свој придонес во подобрување на позицијата на Македонија на светските пазари.

 

(1)

Технолошки подобрувања и иновации 
Иновативноста е начин на размислување, не нова технологија или производ >>>

 

(2)

Лимитирани способности и знаења на македонските менаџери
Прават се, само стратегија не >>>

 

(3)

Компаниите мака мачат да најдат соодветни работници 
Јазот меѓу понудата и побарувачката на работници го кочи економскиот раст >>>

 

(4)

Зошто Македонија за 20 години не изгради поголеми и посилни компании?
Скапите и недостапни кредити ја кочат економијата! >>> 

 

(5)

Инфраструктурата во функција на поголем економски раст
Без пат и пруга не се стига во Европа! >>> 

 

(6)

Енергенсите ја изедоа конкурентноста
Индустрија троши најскапа струја, а сонува за евтин гас >>> 

 

(7)

Нема голема индустрија без голема државна поддршка
Наместо помош за бизнисот, државата стана бизнисмен >>>

 

(8)

За дваесет години капитализам во земјава
Малку фирми сфатија дека маркетинг не е само рекламирањето >>>


КОМЕНТАРИ

Коментирај
  • Стратегија
    Објавено на 27.06.2012, од Lazar

    Главниот фактор е отсуство на стратегија . Блискоста до извори на моќ кај нас е главната конкурентска предност. Светските пазари се безмилосни, успешните фирми работат со врвен квалитет или по цени кои се несрушливи. Дури по финансиската криза се оди на врвен квалитет по достапни цени,со се поостра конкуренцијата . Илузорно е да се мисли дека може на ура да се освојуваат пазари ако се нема стратегија.

  • se znae vinovnikot
    Објавено на 27.03.2012, од Anka

    "BRANKO E KRIV"-se razbira

  • Izvoz
    Објавено на 18.03.2012, од Dane Sazdovski

    Pocituvan g-din Zikov,
    Imam predlog za vas vo vrska so sozdavanje kadar koj ke bide vo sostojba da kreira proizvodi koi ke mozat da se prodavaa na pazarot na EU. Predlagam da organizirame trening za masinski konstruktori koi ke bidat vo sostojba da konstruiraat masinski proizvodi za izvoz.
    Vo kolku ste zainteresirani za poveke detali i operativen dogovor ve molam javite se na sazdovski@yahoo.com
    Pozdrav
    Dane Sazdovski

  • долг
    Објавено на 15.03.2012, од дејан

    ако државата не почне навремено да си ги плаќа долговите кон фирмите многу од овие мали бизниси кои работат за неа ќе пропаднат.која е глупоста државата да ти должи стотина пати повеќе а твојата жиро сметка да биде блокирана со месеци.мој предлог до ставревски пополека да го одврзе кесето зошто целокупното стопанство ќе го зафати должничка криза како онаа во грција.после тоа назад нема.

  • DRUGITE SE KRIVI
    Објавено на 02.02.2012, од MICEK

    Se dodeka ne se podobri sovesta kaj gragjanite, i da sfatat deka svoite obvrski sprema drzavata treba da gi pocituvaat a ne samo da baraat od nea, se do togas ke bide kriva vlasta.

Предходни12Следни


КАПИТАЛ НЕДЕЛНИК

Капитал 783


РЕКЛАМИ

КАПИТАЛ СПЕЦИЈАЛНИ ИЗДАНИЈА

Капитал 000


Капитал изданија